img

Socialinis tinklas „Twitter“ cenzūruoja reklamas apie santuoką tarp vyro ir moters

Socialinis tinklas „Twitter“ cenzūruoja reklamas apie santuoką tarp vyro ir moters

 

Doug Mainwaring

 

Anot socialinio tinklo Twitter, moters ir vyro santuokos palaikymas yra neapykantos kurstymas.

Twitter pranešė, jog nereklamuos naujos pastoriaus Craigo Stellpflugo knygos „Vienas vyras ir viena moteris: autentiškas Dievo planas santuokai“, nes reklama neatitinka socialinio tinklo reikalavimų.

Reikalavimų neatitinkanti reklama vaizdavo knygos viršelį, nuorodą į internetinį knygyną ir tekstą „Knyga apie autentišką Dievo planą santuokai, kuris tęsiasi nuo Adomo ir Ievos laikų iki šių dienų“. Twitter atmetė buvusio pastoriaus prašymą naudotis socialinio tinklo erdve reklamai atsakydamas vienu žodžiu – „Neapykanta“ (angl. hate).

Pastorius žiniasklaidai teigė: „Jie [Twitter] priėmė mano pinigus ir pradėjo reklamuoti knygą, tačiau po kurio laiko gavau elektroninį laišką, jog mano reklama nepatvirtinta, nes kursto neapykantą“.

C. Stellpflugas teigia: „Mano knyga nekursto neapykantos. Ji paprasčiausiai aprašo krikščionišką požiūrį į santuoką ir su ja susijusias vertybes. Tai vadinama neapykanta? Nejaugi mūsų šalis taip giliai įklimpo, kad mano žodžio laisvė yra varžoma dėl krikščioniškų pažiūrų? Aš jums pasakysiu, kur iš tikrųjų yra neapykanta, tai – mažumos puikavimasis prieš daugumą, siekiant įgyvendinti savo liberalią politinę darbotvarkę“.

Pastoriaus istorija nėra vienintelė, kuri atskleidžia Twitter misiją riboti šeimą ir santuoką propaguojančias reklamas.

Nevyriausybinės organizacijos Live action, pasisakančios už žmogaus gyvybės kultūrą, įkūrėja Lila Rose, interviu žymiam JAV žurnalistui Tuckeriui Carlsonui teigė: „Planuotos tėvystės organizacija – didžiausia abortų teikėja valstijose – gali reklamuotis socialiniame tinkle Twitter, o mūsų organizacija, kuri yra lyderiaujantis judėjimas kovoje už gyvybę, negali. Nuotraukos ir reklamos, kurias Twitter draudžia kaip kurstančias neapykantą ir pažeidžiančias jų jautrią politiką, tėra ultragarsu padarytos vaisiaus nuotraukos. Tokie pranešimai yra blokuojami socialiniame tinkle“.

Live Action savo tinklapyje pranešė, kad „Twitter teigia, jog turime ištrinti iš savo tinklapio visą medžiagą apie mūsų vertybinį pagrindą arba sukurti visiškai naują tinklapį – tik tada mums būtų leista reklamuotis šiame socialiniame tinkle. Jis taip pat reikalauja iš mūsų paskyros Twitter socialiniame tinkle ištrinti kvietimus nebefinansuoti abortų milžinės Planuotos tėvystės organizacijos mokesčių mokėtojų lėšomis, diskusijas apie jos veiklos tikrinimą (vert. past. – prasidėjusias po informacijos apie parduodamas abortuotų kūdikių kūno dalis paviešinimo) bei ultragarsu padarytas kūdikio nuotraukos. Tai – būtinos sąlygos, kurių privalome laikytis, kad Twitteris atšauktų mūsų reklamos socialiniame tinkle ribojimą“.

Neseniai taip pat pasirodė informacija, jog Motinos Teresės atvaizdas su jos citata „Abortai yra iš esmės nukreipti prieš moteris. Trys ketvirtadaliai aborto aukų yra moterys: pusė negimusių kūdikių ir visos motinos“ pažeidžia Twitter standartus.

šaltinis: lifesitenews.com

© 2017 – 2020, Laisvos Visuomenės Institutas.

Informaciją, kurią skelbia VŠĮ „Laisvos visuomenės institutas” (LVI), galima naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ir kitur tik nepakeistą bei nurodant LVI kaip šaltinį. Bet kokius teksto, pavadinimo ar kitus LVI paskelbtos informacijos keitimus būtina suderinti info@laisvavisuomene.lt el. paštu ir gauti LVI sutikimą.