img

Dauno sindromą turinčio įkūrėjo kojinių verslas klesti

Dauno sindromą turinčio įkūrėjo kojinių verslas klesti

Kompanijos John‘s Crazy Socks moto yra paprastas: padaryti žmones laimingus kojinių pagalba. Šios spalvingos kojinės yra unikalios ne tik savo dizainu, bet ir asmenybe, sukūrusia kompaniją.

Johnas Croninas yra 21-erių metų vaikinas iš Niujorko, kuris turėdamas Dauno sindromą įkūrė kompaniją, pardavinėjančią įvairaus dizaino kojines. Kompanija jau pirmaisiais gyvavimo metais galėjo tikėtis pirmojo milijono. Vaikino tėvas ir verslo partneris Markas Croninas kiek kukliau svarstė apie galimas metines pajamas, bet teigė, kad milijonas dolerių nėra neįmanoma. Per pirmuosius penkis mėnesius kompanija uždirbo daugiau nei pusę milijono JAV dolerių.

Kompanija veiklą pradėjo 2016 m. gruodį, kai vaikinas noru sukurti verslą pasidalino su tėvu. Jo planas – pardavinėti kojines. „Patogios, spalvingos ir jaukios“ – tokios buvo trys pagrindinės J. Cronino įvardintos savybės.

Johno tėvas pasakojo, kad iš pradžių juodu su sūnumi įkūrė internetinę parduotuvę, kurią sūnaus pasiūlymu pavadino Crazy Socks (liet. išprotėjusios kojinės), o pirmuosius prekių pristatymus patys atliko savo bendruomenėje.

Vasario mėnesį kompanija išleido kojinių liniją, skirtą atkreipti dėmesį į įvairius sutrikimus. Autizmas ir Dauno sindromas buvo pirmieji iš jų. Pastarosios kojinės susilaukė didžiulės sėkmės, o dalis lėšų iš jų pardavimų keliauja įvairioms labdaros organizacijoms, pavyzdžiui, specialiosioms olimpinėms žaidynėms remti bei Amerikos autizmo draugijai (angl. Autism Society of America). Tačiau lūžis įvyko po apie kompaniją sukurto vaizdo įrašo, kuris buvo patalpintas internetiniame puslapyje The Mighty, skirtam pozityvioms žmonių su negalia istorijoms.

„Tai visiškai mus parbloškė“, – teigė M. Croninas, kuris dar pridėjo, jog jiedu su sūnumi praleido visą mėnesį stengdamiesi spėti įvykdyti užsakymus.

Balandį jie pasisamdė daugiau darbuotojų ir persikėlė į erdvesnes patalpas. „Šiandien kompanija siūlo daugiau nei 850 kojinių dizainų ir pasirinkimas auga kiekvieną dieną“,– pasakoja vaikino tėvas. Kompanija nepatyrė jokių išlaidų reklamai, pardavimai vyksta dėl informacijos socialiniuose tinkluose ir atsiliepimų.

Pats vaikinas teigia, kad „myli žmones daryti laimingus“, todėl prie kiekvieno siuntinio prideda raštelį ir saldainį.

Kol verslo sėkmė yra maloni, M. Croninas ABC News teigė, kad šioje istorijoje yra dar pozityvesnė pusė: „Buvimas Johno partneriu ir galimybė matyti jo tobulėjimą yra tiesiog nuostabi. Jis labai sunkiai dirba“.

Sūnus taip pat pritarė tėvui teigdamas, kad jam „patinka dirbti su tėčiu“.

M. Croninas tikisi, kad jo sūnaus istorija įkvėps kitus tėvus, kurie augina Dauno sindromą turinčius vaikus, žinoti, kas yra įmanoma.

versta iš Sock business is booming for man with Down syndrome

© 2018 – 2020, Laisvos Visuomenės Institutas.

Informaciją, kurią skelbia VŠĮ „Laisvos visuomenės institutas” (LVI), galima naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ir kitur tik nepakeistą bei nurodant LVI kaip šaltinį. Bet kokius teksto, pavadinimo ar kitus LVI paskelbtos informacijos keitimus būtina suderinti info@laisvavisuomene.lt el. paštu ir gauti LVI sutikimą.