Kartais žinia už gyvybę nuskamba netikėčiausiose vietose. Jūsų dėmesiui siūlome keletą trumpametražių video filmų iš japonų moteriško apatinio trikotažo firmos „Wacoal“ reklaminės kampanijos „Mano gražioji moteris“.
.
Įspūdinga žinia už gyvybę… moteriško trikotažo reklamoje!
John Jalsevac
Vertė Ingrida Vobolevičienė
- Šaltinis: LifeSiteNews.com
.
Skirtingai, nei galėtumėte tikėtis, šioje japonų moteriško apatinio trikotažo firmos „Wacoal“ Tailando skyriaus užsakytoje reklamoje neišvysite pusnuogių gražuolių. Užtai pamatysite iki ašarų jaudinantį liudijimą už gyvybę.
Dar nuostabiau – tai, kad anot „Wacoal“, šios reklamos siužetas grįstas tikrais įvykiais.
Neatskleisdamas visų detalių, galiu pasakyti tik vieną – stipresnės žinios už gyvybę rasti vargu ar pavyks:
Ši reklama yra viena iš trijų „Wacoal“ reklaminės kampanijos, pavadinimu „Vidinis grožis“ dalių, akcentuojančių dažnai nepastebimą moterų pasiaukojimą ir atskleidžiančių tikrąjį vidinį grožį – tokį grožį, kuris įkvepia tikrą, gilią, neblėstančią jų vyrų meilę.
Pasak C-FAM bendradarbės Wendy Wright: „kaip maloniai [ši reklama] skiriasi nuo narciziškų Victoria Secret (amerikiečių apatinio trikotažo firma, vert. past.) reklamų, su jų dirbtinai nudailintais modeliais […]. Jų daugumai moterų nepasiekiamas patrauklumas gali iššaukti trumpalaikius gašlius žvilgsnius, bet ne išliekančią meilę, ne įkvėpimą gerumui. „Vidinis grožis“ pakylėja žiūrovo sielą; skatina mylėti kitus; atrasti tą džiaugsmą, kuris ateina nustojus save statyti į pirmąją vietą.“
_____________________________
Kitos kampanijos „Vidinis grožis“ reklamos:
© 2014 – 2020, Laisvos Visuomenės Institutas.
Informaciją, kurią skelbia VŠĮ „Laisvos visuomenės institutas” (LVI), galima naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ir kitur tik nepakeistą bei nurodant LVI kaip šaltinį. Bet kokius teksto, pavadinimo ar kitus LVI paskelbtos informacijos keitimus būtina suderinti info@laisvavisuomene.lt el. paštu ir gauti LVI sutikimą.