img

Naujoje ataskaitoje apžvelgiama, kaip lytinis švietimas vis labiau seksualizuoja vaikus ir manipuliuoja jais

Naujoje ataskaitoje apžvelgiama, kaip lytinis švietimas vis labiau seksualizuoja vaikus ir manipuliuoja jais
Brandon Showalter

Nauja publikacija, parengta žinomos šeimos gynimo grupės,  išsamiai aprašo radikalų, atvirą turinį ir reikšmingus pokyčius, įvykusius valstybinėse mokyklose Amerikoje visapusiško lytinio švietimo srityje.

Šeimos tyrimų taryba (angl. FRC) penktadienį paskelbė naują ataskaitą, pavadintą „Lytinis švietimas valstybinėse mokyklose: vaikų seksualizavimas ir LGBT indoktrinacija“, kurioje apžvelgiama, kaip JAV valstybinėse mokyklose vykdomas lytinis švietimas ir kodėl tėvai privalo būti budrūs ir susirūpinę.

Tarp pamokų, skirtų JAV valstybinių mokyklų mokiniams, yra aiškinamosios pamokos apie seksą, kuriose jaunuoliai mokomi, kaip duoti sutikimą lytiniams santykiams, ir „netikras susilaikymas“ – susilaikymas nuo lytinių santykių iki kito pastovaus vaikino ar merginos. FRC ataskaitoje taip pat aiškinama, kaip šiuolaikinio lytinio švietimo programoje pateikiami būdai nepilnamečiams pasidaryti abortą ir nuslėpti tai nuo tėvų, kad jie niekada nesužinotų, kaip moksleiviai yra spaudžiami pasiskelbti LGBT „draugais“ ir kaip joje brukamas translytiškumo teiginys, kad galbūt jie „gimė ne tame kūne“.

„Gausiai finansuojamos tarptautinės aktyvistų grupės buvo nepaprastai sėkmingos įtvirtinant jų programa grįstą ugdymo programą, kuri seksualizuoja vaikus ir propaguoja „seksualinių teisių“ ideologiją jaunimo tarpe. Mokyklos skiria reikšmingą dalį pamokų laiko šioms programoms kai kuriais atvejais vienam vaikui skiriama 70 valandų pamokų laiko – nors Amerikos mokykloms nepavyksta įgyvendinti savo pagrindinės misijos,“ pranešime apie naująją ataskaitą sakė FRC vyresnioji darbuotoja ir vadovė žmogaus orumo reikalams Cathy Ruse.

„Šiandieninės lytinio švietimo pamokos gali būti labai manipuliatyvios – kruopščiai paruoštos taip, kad vaikai pritartų seksualinių teisių sampratai ir kintančiai lytinei tapatybei, ir atmestų turimus religinius įsitikinimus, tėvų autoritetą ir net pačią fizinę realybę.“

C. Ruse yra viena ryškiausių aktyvisčių Ferfakso apskrityje Virdžinijos valstijoje, kuri ribojasi su Vašingtonu, ir yra įtakinga, tankiai apgyvendinta mokyklų teritorija, kur pirmiausia išbandomos dauguma programų. Iš dalies dėl vietos įtakingumo ir buvimo šalia šalies sostinės, mokyklos visoje šalyje įprastai dėlioja savo politiką pagal tai, kas dedasi Ferfakso apskrityje.

Naujoji publikacija aiškina, kaip ugdymas tapo indoktrinacija, ir kaip mokyklų administratoriai ir tarybų pirmininkai pasiskelbė viršesniais už tėvų nuomonę lytiškumo temomis.

„Pagalvokite apie atsiradusius įstatymus ir taisykles, kurios atima iš tėvų teisę neleisti savo vaikų į pamokas apie seksualumą. Toks radikalus žingsnis žengtas Kalifornijos ir Ilinojaus valstijose,“ ataskaitoje pastebi C. Ruth.

„Kai Ilinojaus valstijos tėvai ėmė nevesti vaikų į mokyklą per „LGBTQ savaitę“ (lesbiečių, gėjų, biseksualų, translyčių, kitokių ar neapsisprendusiųjų), mokyklos tarybos vicepirmininkas pasiūlė nesakyti tėvams, kada ji įvyks. <…>“

Ataskaita išryškina didžiųjų žaidėjų, tokių kaip aborto gigantas „Planned Parenthood ir JAV seksualumo informacijos ir švietimo taryba (angl. SIECUS), vaidmenį formuojant jaunus žmones ir seksualizuojant vaikus ekstremaliu turiniu.

„SIECUS“ yra viena iš pagrindinių grupių, besistengiančių įtvirtinti lytinį švietimą. Neseniai jie pakeitė savo šūkį į atvirą „Lytinis švietimas socialiniams pokyčiams“. Tuo tarpu „Planned Parenthood“, be to, kad atlieka abortus, vienoje savo lytinio švietimo programų, pavadintoje „Get Real“ („Būk realistas“), septintokus moko, kaip parduotuvėje parduodamą celofano plėvelę panaudoti dantų apsaugai oralinio sekso metu.

C. Ruse komentuoja: „Net jei tėvai atpažįsta problematiškas lytinio švietimo pamokas ir sugeba jų atsisakyti, tai neapsaugo jų nuo kitur mokykloje pasirodančios sekso propagandos, pavyzdžiui, salėse, per istorijos pamokas, kalendoriuje ir bibliotekoje.“

„Būdami tėvai, turėtume reikalauti savo vaikams geriausio. Reikalauti lytinio švietimo, paremto rizikos vengimu, kasmet siųsti prašymus savo vaikų į tas pamokas neleisti, dalyvauti mokyklos tarybos susitikimuose – aktyvūs būdai, kuriais tėvai gali parodyti mokykloms, kad jie yra informuoti, jie stebi ir yra pasirengę veikti.“

Šaltinis: New report outlines how sex ed is pushing the limits in sexualizing, manipulating kids

© 2020, Laisvos Visuomenės Institutas.

Informaciją, kurią skelbia VŠĮ „Laisvos visuomenės institutas” (LVI), galima naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ir kitur tik nepakeistą bei nurodant LVI kaip šaltinį. Bet kokius teksto, pavadinimo ar kitus LVI paskelbtos informacijos keitimus būtina suderinti info@laisvavisuomene.lt el. paštu ir gauti LVI sutikimą.